بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در اسپانیا

بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) در اسپانیا

دانشگاه‌های اسپانیا به دلایل زیادی نظیر سبک زندگی جذاب، زندگی مقرون به صرفه، دوره‌های آموزشی به زبان انگلیسی و سیستم آموزش عالی و… برای دانشجویان بین‌الملل یک گزینه ایده‌آل و فوق‌العاده محسوب می‌شود. از آنجایی که بازار دیجیتال این کشور یکی از بزرگترین بازارهای دیجیتال در اروپاست، اخذ مدرک دیجیتال مارکتینگ در اسپانیا برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین دانشگاه‌های برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در اسپانیا آشنا کنیم.

فهرست مطالب

دانشگاه موندراگون (Mondragon University)

دانشگاه موندراگون (Mondragon University) اسپانیا

دانشگاه موندراگون در اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان بین‌الملل رشته دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌کند. این برنامه تحصیلی تقریبا یک سال طول می‌کشد و به زبان اسپانیایی تدریس می‌شود و یکی از پرتقاضاترین مدارک تحصیلی برای بازار کار امروزی محسوب می‌شود. رشته دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) در دانشگاه موندراگون به صورت آفلاین و حضوری در خود دانشگاه برگزار می‌شود و دانشجویان بسیار زیادی هر ساله از این دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند.

از مزایای تحصیل در این دانشگاه می‌توان به آموزش با کیفیت در موسسه و توسعه فناوری و همچنین آموزش مهارت‌های لازم برای اجرای استراتژی بازاریابی واقعی در محل کار اشاره کرد. دانشجویان بین‌الملل می‌توانند با یادگیری مهارت دیجیتال مارکتینگ به سرعت وارد بازار کار شوند و به درآمد برسند.

دوره دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) در دانشگاه موندراگون شامل برندسازی دیجیتال، تجربه مشتری، استراتژی در اقتصاد دیجیتال، کارآفرینی، فناوری‌های جدید و شایستگی‌های دیجیتال است. . با مدرک دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه موندراگون می‌توانید در هر یک از زمینه‌های زیر شروع به کار کنید:

  • مدیر پروژه دیجیتال
  • مدیر تجارت الکترونیک
  • مدیر سئو
  • مدیر SEM
  • مدیریت محتوا
  • مدیر دیجیتال برند

دانشگاه Abat Oliba CEU

دانشگاه Abat Oliba CEU اسپانیا

دانشگاه Abat Oliba CEU آخرین روندهای فناوری در زمینه دیجیتال مارکتینگ را معرفی می‌کند. در این دانشگاه دانشجویان مرکز و کانون فرآیند یادگیری هستند. مدرک بازاریابی و مدیریت بازرگانی در بخش تجارت و اقتصاد در این دانشگاه یک دوره چهار ساله است و فارغ‌التحصیلان پس از گذراندن این چهار سال مدرک کارشناس مدیریت دیجیتال مارکتینگ را کسب می‌کنند.

دانشگاه CEU دارای پردیس‌های زیادی در شهرهای مختلف اسپانیا مانند بارسلونا، مادرید و والنسیا است که دارای برنامه‌های تحصیلی بسیاری از جمله مقطع کارشناسی، مدرک دوگانه، مدارک همزمان، کارشناسی ارشد، دکترا و مدارک تخصصی می‌باشد. دانشگاه CEU دانشجویان را برای مشاغل آینده خود با موقعیت شغلی تقریباً تضمین شده آماده می‌کند. CEU بیش از 4000 قرارداد با شرکت‌های متعدد در داخل و خارج از کشور برای استخدام فارغ التحصیلان CEU دارد.

تحصیل در این دانشگاه مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • یکی از معتبرترین دانشگاه های اسپانیا.
  • کادر آموزشی بسیار متخصص و آموزشی عالی و با کیفیت.
  • اشتغال‌پذیری بالا؛ 95.3٪ از دانشجویان در حین تحصیل شغل پیدا می‌کنند اما این در حالیست که 93٪ از فارغ‌التحصیلان پس از تحصیل شغل پیدا می کنند.
  • شناخت بین‌المللی و همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌ها.
  • در دسترس بودن آموزش آنلاین
  • توسعه حرفه‌ای.

دانشگاه نبریجا (Nebrija University)

دانشگاه نبریجا (Nebrija University) اسپانیا

دانشگاه نیرجا به دانشجویان بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت فروش و دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌دهد. این دوره تقریبا یک سال طول می‌کشد. این دوره کامل به زبان اسپانیایی بوده و دانشجویان باید به این زبان مسلط باشند. دانشجویان در این مقطع در دانشگاه نبرجا می‌توانند انتخاب کنند که تمام وقت تحصیل کنند یا پاره وقت. روش تدریس در این دانشگاه مبتنی بر یادگیری عملی بوده و دانشجویان از طریق مطالعات موردی تمامی موارد در این حوزه را آموزش می‌بینند.

دوره مدیریت فروش و دیجیتال مارکتینگ در این دانشگاه شامل درک کامل صنعت، تعریف و نقش دیجیتال مارکتینگ و آموزش منظم توسط متخصصان می‌شود. دانشجویان برای انجام کارها به گروه‌های چند نفره تقسیم می‌شوند تا بتوانند برنامه‌های عملی را به خوبی پیش ببرند.

برنامه درسی شامل چندین درس است که به طور مساوی به دو ترم تقسیم می شوند که شامل موضوعات زیر است:

  • کارکرد و نقش فروش در یک شرکت.
  • مدیریت فروش در محیط دیجیتال مارکتینگ.
  • تجارت الکترونیک.
  • مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آنها بر دنیای دیجیتال مارکتینگ
  • فروش به عنوان بخشی از استراتژی‌های تجاری
  • مدیریت مشتری.
  • کارآموزی حرفه‌ای اجباری.
  • یک پروژه نهایی

مدرسه تجارت جهانی GBSB

مدرسه تجارت جهانی GBSB اسپانیا

مدرسه کسب و کار جهانی GBSB در یکی از بهترین شهرهای دانشگاهی جهان یعنی بارسلون واقع شده و میزبان چندین دوره دیجیتال مارکتینگ در تمام سطوح است. فرض کنید شما علاقه‌مند به گرفتن مدرک لیسانس در دیجیتال مارکتینگ در مدرسه تجارت جهانی GBSB هستید. در این صورت، آنها لیسانس مدیریت بازرگانی و نوآوری دیجیتال به همراه دیجیتال مارکتینگ را به عنوان مدرک کارشناسی ترکیبی به شما ارائه می‌دهند.

مدرک لیسانس فوق در مدرسه تجارت جهانی GBSB یک برنامه سه ساله برای یادگیری تمام وقت و حداکثر تا شش سال برای ثبت نام پاره وقت است. دانشجویان بسته به ترجیحات فعلی خود می‌توانند در این دانشگاه در دو قالب آنلاین و حضوری شروع به تحصیل کنند و مدرک خود را دریافت کنید.

افرادی که قصد دارند برای اخذ مدرک پیشرفته‌تر در حوزه دیجیتال مارکتینگ اقدام کنند و مدرک کارشناسی ارشد در دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک را دریافت کنند می‌توانند تحصیلاتشان را در بارسلونا ادامه دهند. این مدرک تقریبا 9 ماه از نظر زمانی طول می‌کشد و کاملا به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود.

دانشگاه هاربر اسپیس (Harbour Space University)

دانشگاه هاربر اسپیس (Harbour Space University) اسپانیا

در دانشگاه هاربر، دانشجویان می‌توانند لیسانس دیجیتال مارکتینگ را به عنوان مدرک لیسانس بگذرانند. این برنامه سه سال طول می‌کشد و فقط به صورت تمام وقت است. زبان آموزش فقط انگلیسی بوده و دانشجویان در بسیاری از جنبه‌های دیجیتال مارکتینگ مانند تجزیه و تحلیل، تجارت، مالی، همکاری خلاقانه و غیره دانش کسب می‌کنند.

برنامه دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) در این دانشگاه در مقطع فوق‌لیسانس یک برنامه آموزشی ترکیبی بوده و دانشجویان می‌توانند صفر تا صد این حوزه را کشف کنند. برخی از مهارت‌هایی که دانشجویان در این دوره ترکیبی آموزش می‌بینند شامل ویدیوهای آنلاین، موبایل، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و… است. فارغ التحصیلان با مدرک دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه فضایی هاربر این فرصت را دارند که به عنوان متخصص دیجیتال مارکتینگ در برندهای بزرگ، آژانس‌های تبلیغاتی یا شرکت‌های رسانه‌ای کار کنند.

طرح مطالعه در دانشگاه فضایی هاربر شامل یک برنامه درسی کامل است که به سه بخش در سه سال تقسیم می‌شود:

سال اول: دانشجویان سال اول با اصول عملیات بازاریابی و نقش استراتژی‌های بازاریابی در دنیای تجارت آشنا می‌شوند.

سال دوم: در سال دوم دانشجویان با یادگیری مفاهیم دیجیتال مارکتینگ به تفاوت‌های بین دیجیتال مارکتینگ سنتی و امروزی از طریق آخرین روندهای فناوری پی می‌برند.

سال سوم: در سال سوم دانشجویان رشته کارشناسی دیجیتال مارکتینگ برای ورود به بازار کار آموزش می‌بینند. در حقیقت آنها در حوزه‌های مختلف نظیر برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای استراتژی بازاریابی آموزش می‌بینند.

مدرسه بازرگانی ژنیوا (Geneva Business School)

مدرسه بازرگانی ژنیوا Geneva Business School اسپانیا

مدرسه بازرگانی ژنیوا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره‌های مختلفی نظیر دیجیتال مارکتینگ و مدیریت بین‌الملل در دیجیتال مارکتینگ را به دانشجویان ارائه می‌کند. این مدارک در سه پردیس در سراسر اروپا، ژنو، بارسلونا و مادرید به دانشجویان ارائه می‌شود.

دوره لیسانس در مدرسه بازرگانی ژنو سه سال طول می‌کشد و به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانشجویان در این دوره با فناوری‌های جدید آشنا می شوند و یاد می‌گیرند که از پتانسیل کامل خود استفاده کنند. آنها در مورد استراتژی‌های بازاریابی دانش کسب و تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر رشد کسب و کار را درک می‌کنند. به عنوان بخشی از فرایند تحصیل دانشجویان باید در دوره کارآموزی به اجبار شرکت کنند.

برای پذیرش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مقطع می‌توانید در ماه‌های فوریه و سپتامبر اقدام کنید. پس از فارغ‌التحصیلی، دانشجویان به تکنیک‌ها و استراتژی‌های کارشناسی ارشد مسلط می‌شوند و می‌توانند با اعتماد به نفس در صنعت دیجیتال مارکتینگ متخصصانه وارد شوند.

دانشگاه اروپایی والنسیا (Universidad Europea)

دانشگاه اروپایی والنسیا universidad europea

دانشگاه اروپایی والنسیا با نرخ اشتغال 88% یکی از بهترین دانشگاه‌های خصوصی در اسپانیا برای دریافت مدرک تحصیلی عالی است. طبق گفته Erudera، این دانشگاه در بین پنج دانشگاه برتر اسپانیا قرار دارد. مدرک کارشناسی ارشد در دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه اروپایی والنسیا به طور کامل به زبان اسپانیایی تدریس می‌شود و توسط دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات برگزار می‌شود.

دانشگاه اروپایی والنسیا مأموریت دارد تا با نیازهای دانشجویان سازگار شود و به این ترتیب، بر یادگیری مبتنی بر دانشجو و رویکرد تیم‌محور تمرکز می‌کند. هیات علمی این دانشگاه شامل برخی از بهترین متخصصان صنعت دیجیتال مارکتینگ است که آماده مدیریت اکثر پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ هستند.

برنامه درسی در این دانشگاه به پنج ماژول تقسیم می‌شود که شامل موضوعات و پروژه‌های زیر است:

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی عملکرد
  • رسانه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک، فروش آنلاین
  • پروژه نهایی
  • منتورینگ حرفه‌ای

مدارس تجاری بین‌المللی متحد بارسلون (UIBS)

مدارس تجاری بین‌المللی متحد بارسلون (UIBS)

در فاصله دو دقیقه پیاده‌روی از مرکز شهر در قلب بارسلون مدارس تجاری بین‌المللی متحد بارسلون قرار دارد که در دانشکده آن در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان دوره دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود. تمام برنامه‌های تحصیلی در این مدارس کسب و کار به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. در نتیجه، همه متقاضیان باید مهارت زبان انگلیسی را بیاموزند و حین پذیرش مهارت زبان انگلیسی را ثابت کنند.

دانشجویان بسته به ترجیحات خود می‌توانند به صورت تمام وقت و پاره وقت در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. حداقل مدت دوره در این دانشکده نه تا یکسال و حداکثر آن دو تا سه سال است. الزامات این مدارس براساس سیستم آموزش عالی آمریکا است و دانشجویان می‎توانند در این دانشکده منعطف ادامه تحصیل دهند.

به طور کلی در این دانشگاه دانشجویان باید 60 واحد را به صورت زیر بگذرانند:

  • در مجموع شش دوره دیجیتال مارکتینگ فقط به صورت آنلاین در دسترس دانشجو است.
  • سه دوره از بخش مدیریت بازاریابی
  • نه رشته انتخابی
  • در پایان برنامه، پروژه نهایی 12 واحد ECTS را دریافت می‌کنند.

دانشکده تجارت و مدیریت بازاریابی ESIC

دانشکده تجارت و مدیریت بازاریابی ESIC اسپانیا

دوره دیجیتال مارکتینگ در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده تجارت ESIC یک برنامه یک ساله است و پردیس‌های موجود شامل بارسلونا، مادرید و سویا است. این دوره برای دانشجویانی که تمایل دارند دیجیتال مارکتینگ را به صورت حرفه‌ای آموزش ببینند مناسب خواهد بود. چرا که این دوره با تمرکز بر ارائه موفق‎ترین تکنیک‌ها به دانشجویان ارائه می‌شود.

تغییرات روزمره در صنعت دیجیتال مارکتینگ می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. بنابراین، این برنامه سعی دارد از دانشجویان حمایت کرده و آنها را برای انتقال آرام در استراتژی‌های مدیریتی آماده کند. یکی از اهداف اصلی مدرسه کسب و کار ESIC برآوردن خواسته‌های جدید دیجیتال مارکتینگ از طریق یادگیری مبتنی بر پروژه است، جایی که دانشجویان مرکز کلاس هستند.

سایر اهداف برنامه کارشناسی ارشد دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

آموزش حرفه‌ای؛ دانشجویان از طریق بررسی مطالعات موردی واقعی با مثال‌ها و چالش‌های واقعی شرکت‌ها آموزش می‌بینند.

دانشجویان مهارت‌های ضروری را در این دوره کسب می‌کنند. در این دوره دانشجویان مهارت برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی را آموزش می‎بینند.

اشتغال‌پذیری بالا مدرسه کسب و کار ESIC شانس اشتغال دانشجویان را پس از فارغ التحصیلی افزایش می‌دهد. آنها معتقدند که آموزش‌های حرفه‌ای دریافت شده در این مدرسه یکی از شرایط ضروری برای تلاش‌های آینده است.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، اسپانیا یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در رشته دیجیتال مارکتینگ است. به همین منظور اگر شما هم به این رشته دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مند هستید می‌توانید در یکی از دانشگاه‌های بالا پذیرش بگیرید و تحصیلات خود را ادامه دهید

شما می توانید تحصیلات خود را با کالج  Campus Spain اسپانیا شروع کنید.

گروه مهاجرت تحصیلی آریا نماینده رسمی کالج CampusSpain در ایران است.

معرفی کالج

برای مشاوره دریافت ویزا، پذیرش و تحصیل در دانشگاه‌های اسپانیا با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button