برگزاری آزمون ورودی دانشگاه جم موزیک

 

أانشگاه جم موزیک لپ
أانشگاه جم موزیک لپ

 

دانشگاه خصوصی JAM MUSIC LAB (JMLU) یک دانشگاه خصوصی موسیقی مستقل واقع در وین است.
این یک دانشگاه جدید و منحصر به فرد در سراسر جهان برای فرم های موسیقی قرن بیستم و به ویژه در حال حاضر است که از رابط بین موسیقی U- و E-موسیقی به متنوع ترین سبک های فرم های موسیقی محبوب حرکت می کند.

تحقیق و تدریس به دنیای شبکه‌ای متنوع و شیوه‌های تولید و توزیع آن از طریق فناوری رسانه‌ای مدرن پاسخ می‌دهد. دیجیتالی شدن برنامه‌های درسی را هم از نظر محتوا و هم از نظر روش‌شناسی شکل می‌دهد.

در دانشگاه خصوصی JAM MUSIC LAB، دانشجویان و قابلیت استخدام آنها در مرکز آموزش قرار دارند. یک تیم کلاس برتر و موفق بین المللی متشکل از مدرسان و یک برنامه درسی نوآورانه ترکیبی از آموزش، تمرین و تحقیق است. این موسسه دانشجویان خود را به طور خاص در راستای استعدادهای فردی آنها و با هدف شروع موفقیت آمیز شغلی ارتقا می دهد.

دانشگاه موسیقی جم، وین
دانشگاه موسیقی جم، وین

به موازات آن، دانش آموزان برای الزامات بازار فعلی و تقاضا در زمینه های حرفه ای موجود با استفاده از مفاهیم آموزش جامع در تمرینات موسیقی / هنری، آموزشی و تجارت موسیقی آماده می شوند.

در فرآیند جهانی (موسیقی) دائماً در حال تغییر و توسعه، JMLU یک آموزش موسیقی ارتباطی ارائه می دهد که مشخصه آن بین رشته ای است، که در آن تمرین هنری، تئوری و تحقیق به عنوان یک وحدت تجربه شده و زندگی می شود، و مقدم بر باز بودن و علاقه اساسی به آن است. همه چیز جدید

فردیت، بین المللی بودن و نوآوری ارزش های محوری هستند که همکاری بین دانش آموزان و معلمان را همراهی می کنند. آنها زمینه مهمی را برای توسعه با کیفیت و معاصر عملکرد هنری و شایستگی های نظری و همچنین انسانی مرتبط با موضوع باز می کنند. به این معنا، تنوع نه تنها یک موتیف اصلی در طراحی و ارائه برنامه درسی، بلکه در ترکیب دانشجویان، اساتید و مدیریت نیز است. JMLU از تنوع فردی و فرهنگی استقبال می کند و برای آنها به عنوان پایه های کلی برای توسعه بیشتر در هنر، جامعه، اقتصاد و علم ارزش قائل است.

در راستای این بیانیه ماموریت، محورهای اصلی توسعه نمایه JMLU و اهداف آن در دوره 2023 تا 2029 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button