کالج ISN جمهوری چک

کالج ISN جمهوری چک

امروزه جوانان بسیار زیادی قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند. آنها همیشه به دنبال یافتن بهترین رشته، دانشگاه و یک شهر مقرون به صرفه برای مهاجرت تحصیلی خود هستند. در حقیقت دانشجویان بین‌الملل دوست دارند کشوری را انتخاب کنند که هم هزینه‌های زندگی مقرون به صرفه‌ باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد. البته انتخاب یک همچنین کشوری کار بسیار سخت و دشواری است.

به طور کلی کشورهای اروپایی در بین دانشجویان بین‌الملل طرفدار بسیار زیادی دارد. یکی از کشورهای محبوب اروپایی بین نوجوانان جمهوری چک است. چرا که در این کشور دانشجویان و دانش‌آموزان جوان می‌توانند بهترین کیفیت آموزش، امنیت، فرهنگ بالا و سایر موارد را تجربه کنند. خوب شاید

با مطالعه این چند خط شما هم در سر آرزوی رفتن به قلب اروپا یعنی پراگ جمهوری چک را در سر پرورانده باشید. اما احتمالا بعد از آن به خود گفتید خوب چطور امکان‌پذیر است؟ ما در این مقاله قصد داریم موسسه ISN را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کند تا در بهترین دانشگاه و رشته در قلب پراگ ادامه تحصیل دهید. این کالج در سراسر دنیا حتی ایران نمایندگانی دارد که همه آنها به شما کمک خواهند کرد. گروه آریا نماینده کالج ISN در ایران است و برای استفاده از خدمات این کالج شما را راهنمایی می کند. بنابراین ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی و اهداف کالج ISN جمهوری چک

لوگو کالج ISN

همانطور که در بالا مطالعه کردید، کالج ISN به عنوان یک موسسه یاری‌دهنده به شما است. به عبارتی دانشجویان بین‌الملل می‌توانند از طریق نمایندگان ISN خودشان را به قلب اروپا یعنی پراگ برسانند. این کالج به طور کلی می‌گوید:

“ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما همیشه از طریق کل شبکه بین‌المللی که صدها دانشجو را از سرتاسر جهان پیوند داده است، همیشه در ارتباط و حمایت خواهید بود.”

کالج ISN چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

 ISN یک موسسه راهنما و یاری‌رسان است که شما از طریق آن می‌توانید به راحتی وارد پراگ و دانشگاه‌های فوق‌العاده آن شوید. اما چطور این کالج به شما کمک می‌کند و چه خدماتی ارائه می دهد؟

  • تحصیل سریع و آسان: اگر شما هم به دنبال پذیرش سریع و راحت هستید و قصد دارید با سرعت تحصیل خود را در یک کشور دیگر آغاز کنید، ISN بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که ISN یک راه آسان و موثر برای پذیرش در موسسه آموزشی مورد نظر شماست.
  • حمایت بلند مدت: ISN از همان ابتدا و حتی پس از فارغ‌التحصیلی شما را همراهی خواهد کرد.
  • پشتیبانی 24/7: شما هر زمان که سوال داشته باشید، می‌توانید از پشتیبانان این کالج بپرسید. چرا که کالج ISN دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است.
  • ارائه خدمات بیش از انتظار: این کالج همیشه یک پیشنهاد خاص برای شما دارد. این پیشنهاد می‌تواند یک سفر، مهمانی و… برای شما باشد. بنابراین در این کالج علاوه بر تحصیل می‌توانید از زندگی نهایت لذت رو ببرین.
  • جامعه بین‌المللی: ISN دانشجویان بین‌المللی را از بیش از 30 کشور در سراسر جهان به هم متصل می‌کند.
  • کسب اطلاعات سریع بدون نیاز به جستجو: ما اطلاعات کاملی در مورد دانشگاه انتخابی، پذیرش، ویزا و غیره در اختیار شما قرار خواهیم داد.

انتخاب مسیر درست و صحیح

گستردگی و تنوع دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی بسیار زیاد است. به همین دلیل انتخاب برای دانشجویان کمی سخت و دشوار است. در حقیقت یک دانشجو هنگام انتخاب رشته و دانشگاه استرس بسیار زیادی را تحمل می‌کند و در حقیقت نمی‌داند در مسیر درستی گام برداشته یا خیر؟

کالج ISN کاملا شما را درک می‌کند. به همین منظور این کالج نه تنها اطلاعات دقیقی در مورد دانشگاه‌ها و رشته های آنها را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه شانس شما را برای پذیرش موفق ارزیابی می‌کند. کالج ISN توانسته 97 درصد از دانشجویان را در مسیر انتخاب رشته و دانشگاه به موفقیت برساند. در حقیقت 97 درصد این دانشجویان در سال 2019 در رشته و دانشگاه‌های خود پذیرفته شدند.  با پشتیبانی کامل و اطلاعات در مورد شرایط پذیرش و فرآیند تبدیل شدن به یک دانشجوی دانشگاه رویایی شما دیگر چندان پیچیده به نظر نمی‌رسد.

فرآیند ویزای راحت توسط کالج ISN

درخواست و اخذ ویزا یکی دیگر از مراحل ضروری در مسیر تحصیل شما در خارج از کشور است. ISN شرایط را برای هر دانشجو به صورت جداگانه بررسی می‌کند و اطلاعات کاملی در مورد شرایط ویزا در منطقه شما ارائه می‌دهد. کالج ISN در خصوص تمام جزئیاتی که ممکن است نگران آن باشید، به شما کمک می‌کند، حتی اگر تکمیل فرم درخواست ویزای شما باشد. تمامی مدارک قبل از ارسال به دانشگاه مورد نیاز توسط پشتیبانان این کالج با دقت بررسی می‌شوند. مهم‌تر از آن، مشاور شخصی شما از شما پشتیبانی کامل و مجموعه‌ای از توصیه‌های مفید را به شما ارائه می‌کند تا مطمئن شود که مصاحبه ویزای شما به خوبی پیش خواهد رفت.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خصوص تحصیل در جمهوری چک می توانید با مشاوران ما در گروه آریا تماس بگیرید.

برنامه جهت‌یابی

پس از تایید ویزای شما، ISN در پراگ منتظر شماست. از لحظه ورود، مطمئن باشید حمایت و مراقبت از شما شروع می‌شود، به گونه‌ای که شما احساس می‌کنید بخشی از خانواده بین‌المللی کالج ISN هستید. ISN انتقال شما را در بدو ورود سازماندهی می‌کند، شما را در خوابگاه انتخابی اسکان می‌دهد، سیم کارت محلی، بلیط حمل و نقل و کارت دانشجویی را به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تور کامل جهت‌یابی منتظر شما خواهند بود تا از همان روزهای اول در پراگ احساس کنید که در خانه خود هستید. همچنین، ISN به شما یک “رفیق”، دوست محلی یا بین المللی اختصاص می‌دهد که به شما کمک کند تا در جامعه دانشگاهی زندگی و اکتشاف کنید، جدول زمانی خود را مدیریت نمایید و بهترین مکان‎ها را در پراگ کشف نمایید.

برنامه سرگرمی

تحصیل در خارج از کشور به دلیل تنهایی و غربت کمی سخت و آزاردهنده است. به همین منظور ISN برای شما دانشجویان یک زندگی دانشجویی فوق‌العاده را برنامه‌ریزی کرده است که شاید در باور شما نگنجد و بهترین تجربه تاریخ برایتان باشد. این موسسه آموزشی همیشه برای شما رویدادهای جذاب در نظر می‌گیرد. در این حالت مطمئت خواهد بود با شرکت در این رویدادها علاوه بر یادگیری، تجارب مختلفی نیز به دست خواهید آورد.

برای شب‌های دیوانه‌وار طولانی، پیک نیک‌های بین‌المللی، تورهایی به زیباترین و معروف‌ترین مکان‌های جمهوری چک برایتان آماده می‌کند. علاوه بر این، کالج ISN سفرهایی را به وین، برلین، بوداپست، پاریس، رم، بارسلونا و موارد دیگر سازماندهی می‌کند که قطعا با شرکت در هر یک بهترین خاطره تاریخ را برای خود می‌سازید!

کارت ISN چیست و چه تخفیفاتی را شامل می‌شود؟

هر یک از اعضای سرافراز جامعه ISN یک کارت شناسایی دریافت می‌کند.این کارت به شما امکان می‌دهد به رویدادهای متعددی که در طول سال توسط ISN سازماندهی شده است، با تخفیف‌های بیشتر و امکانات بیشتر دسترسی داشته باشید! این کارت تا پایان تحصیل شما معتبر است، بنابراین فرصت و زمان زیادی برای استفاده از آن خواهید داشت!

معرفی دانشگاه‌های از دیدگاه کالج ISN

کالج ISN جمهوری چک

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، یکی از اهداف کالج ISN این است تا شما درست‌ترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به معرفی چندین دانشگاه و چرایی تحصیل در آنها به شما اطلاعات مفید و جامعی خواهیم داد:

چرا باید در دانشگاه اقتصاد و بازرگانی پراگ تحصیل کرد؟

دانشگاه اقتصاد و بازرگانی پراگ

دانشگاه اقتصاد و تجارت پراگ که در سال 1953 تأسیس شد، بزرگترین دانشگاه دولتی در زمینه اقتصاد و تجارت در جمهوری چک است. این توضیحات دانشگاه، یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های اروپای مرکزی و شرقی محسوب می‌شود. دانشکده مدیریت بازرگانی در بین 1 درصد مدارس برتر کسب و کار در جهان رتبه‌بندی شده است. علاوه بر این، دانشگاه با بیش از 300 موسسه آموزشی مشارکتی مرتبط است که دانشجویان را قادر می‌سازد تا در برنامه‌های تبادل شرکت کنند و با پرداخت شهریه مقرون به صرفه به سراسر جهان سفر کنند.

اطلاعات مختصری از دانشگاه:

  • شهریه سالیانه: 3800 یورو
  • دانش آموزان فعلی: 14000
  • دانشگاهیان واجد شرایط: 600
  • تبادل سالانه دانشجویان: 1000
  • مؤسسه آموزش عالی دولتی غیرانتفاعی
  • بارها در رتبه‌بندی مدرسه کسب و کار اروپایی Financial Times در بین بهترین مدارس قرار گرفته است.

دانشکده مدیریت بازرگانی

دانشکده مدیریت بازرگانی تنها دانشکده در جمهوری چک که دارای اعتبار بین المللی معتبر EQUIS است. این دانشکده در سال 2020، در کارشناسی ارشد فایننشال تایمز رتبه 22 را کسب کرده است. برنامه MBA این دانشگاه به طور مداوم به عنوان یکی از 3 برنامه برتر MBA در سال 2020 ارزیابی می‌شود.

دانشکده روابط بین الملل

اولین دانشکده در جمهوری چک که موفق به کسب اعتبار یک برنامه تحصیلی توسط EFMD شده است. دو برنامه کارشناسی ارشد در کسب و کار بین المللی با برچسب EFMD Accredited برای مدت 5 سال اعطا شده است. دانشکده روابط بین‌الملل دارای عضویت در سازمان‌های جهانی در سراسر جهان است.

دانشکده انفورماتیک و آمار

MOS (تخصص EDA) اعتبار “استاد اروپایی در آمار رسمی” را دریافت کرد که توسط ESCC اعطا شد. همچنین ISM پنجمین برنامه برتر در زمینه مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی در اروپای شرقی بر اساس رتبه‌بندی Eduniversal است که فارغ التحصیلان را قادر می‌سازد بالاترین حقوق را از بین فارغ‌التحصیلان دریافت کنند.

دانشکده مالی و حسابداری

این دانشکده با اعتبار ACCA (انجمن حسابداران خبره) و اعتبار ICAEW (موسسه حسابداران خبره در انگلستان و ولز) اعطا شد. شرکای شرکتی این دانشکده عبارتند از: Deloitte، KB، KPMG، FinCentrum و …

دانشکده مدیریت

دانشکده مدیریت از نظر کمترین تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار در رتبه اول در جمهوری چک قرار دارد. بر اساس آخرین تحقیقات 99.5 درصد از فارغ‌التحصیلان این دانشکده پس از فارغ‌التحصیلی با موفقیت در شرکت‌های داخلی یا بین‌المللی شغل پیدا کردند.

چرا باید در دانشگاه فنی چک تحصیل کرد؟

دانشگاه فنی چک

دانشگاه فنی چک قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین دانشگاه فنی در اروپا است. بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS برای مهندسی – رشته‌های مهندسی عمران و سازه، مکانیک و برق در بین 200 رشته‌های برتر جهانی قرار دارند. این دانشگاه سنت‌های طولانی مدت و آموزش با کیفیت بالا را برای دانشجویان بین‌المللی و محلی از بیش از 30 کشور در سراسر جهان حفظ می‌کند.

اطلاعات مختصری از دانشگاه:

  • شهریه سالیانه: 4.300 یورو
  • دانش آموزان فعلی: 24.000
  • برنامه‌های زبان خارجی: 84
  • استخدام بعد از فارغ التحصیلی: 100%
  • نوع دانشگاه: دولتی
  • رتبه جهانی در QS: 378
  • رتبه جهانی در usnews: 596
  • رتبه در THE: 1001-1200

دانشکده مهندسی عمران

این دانشکده مرکز عالی CSF (بنیاد علوم چک) را در تحقیقات پایه دریافت کرده است. مرکز تجربی توسعه یافته بر تحقیقات تجربی متمرکز است.

دانشکده مهندسی مکانیک

این دانشکده پروژه‌های مهمی را انجام داده است که شامل ساخت ابزارهای نسل جدید TriJoint توسعه مکاترونیک در هواپیمای Skyleader 100 می‌شود.

دانشکده مهندسی برق

دانشکده با بودجه سالانه بیش از 800 میلیون کرون برای تحقیق و توسعه. عضو مفتخر انجمن شرکای تحقیقات خودرو اروپا (EARPA).

دانشکده علوم هسته‌ای و مهندسی فیزیک

دانشجویان علوم هسته‌ای و مهندسی فیزیک از راکتور آموزشی هسته‌ای خود دانشکده و همچنین یک توکامک همجوشی استفاده می‌کنند. هر دو این مراکز در پراگ واقع شده‌اند.

دانشکده معماری

تنها دانشکده معماری در جمهوری چک که کلیه رشته‌های تحصیلی در زمینه طراحی ساختمان‌ها، شهرک‌ها، مناطق و مناظر و همچنین طراحی صنعتی را ارائه می‌دهد.

دانشکده علوم حمل و نقل

فارغ‌التحصیلان این دانشکده در حال حاضر جزء پرتقاضاترین و پردرآمدترین افراد در بازار کار در زمینه‌های مرتبط با حمل و نقل، مخابرات و مخابرات هستند.

دانشکده مهندسی زیست پزشکی

دانشکده‌ای که برنامه‌های مطالعه فردی را مستقیماً به حرفه‌های مراقبت‌های بهداشتی خاص مرتبط است، توسعه داده و در طول تحصیل دانشجویان توسط عمل بیمارستان پشتیبانی می‌شوند.

دانشکده فناوری اطلاعات

دانشکده‌ای که یک کتابخانه برجسته و آزمایشگاه منحصر به فرد برای تحقیق در مورد جنبه‌های امنیتی کارت‌های ICC ایجاد کرد. این دانشکده عضو انفورماتیک اروپا و انجمن دانشکده‌های انفورماتیک در اروپا است.

شرایط پذیرش دانشگاه فنی چک

فرآیند پذیرش برای برنامه‌های زبان انگلیسی در دانشگاه فنی چک کاملاً آنلاین است. این بدان معناست که شما می‌توانید بدون خروج از کشور خود یا حتی آپارتمان خود پذیرش بگیرید. بنابراین اگر شما هم به عنوان دانشجوی بین‌الملل قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در دانشگاه فنی چک را دارید، می‌توانی به راحتی در این دانشگاه به صورت آنلاین درخواست پذیرش دهید.

توجه که شرایط پذیرش برای هر مقطع و رشته کاملا متفاوت است. بنابراین شما برای کسب اطلاعات بیشتر حتما باید به وبسایت دانشگاه مراجعه کنید. قبل از ارسال درخواست توجه کنید که تمامی مدارک شما آماده باشد. برخی از این مدارک به شرح زیر است:

گذرنامه  ID

همانطور که می‌دانید برای ورود به دانشگاه‌های خارجی مدارک هویتی لازم و الزام است. از زمان درخواست باید 1 سال بیشتر اعتبار داشته باشد و از مدت زمان ویزای تحصیلی 3 ماه بیشتر باید باشد.

گواهی فارغ التحصیلی مقطع قبلی

تحصیلات متوسطه، لیسانس یا فوق‌لیسانس باید برای شرکت در هر مقطع بالاتر وجود داشته باشد. تمامی مدارک و ریز نمرات شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شود و توسط مقامات بالای محلی (در ایران قوه قضاییه و وزارت علوم) مهم و موم شود. در برخی کشورها آپوستیل نیز مورد نیاز است.

اثبات دانش زبان انگلیسی

یکی از گواهینامه‌های زبان بین المللی شناخته شده در سطح B2 یا بالاتر (IELTS 5.5 یا بالاتر، تافل iBT 87 یا بالاتر، FCE، CAE، CPE). تأییدیه که برنامه لیسانس شما به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس شده است.

رونوشت سوابق

اگر شما علاوه بر دوره تحصیلی خود در هر مقطع، سوابق علمی دیگری دارید، باید حتما آنها را نیز برای دانشگاه ارسال کنید. رونوشت سوابق باید شامل کد واحد درسی، عنوان دوره‌هایی که شرکت کرده‌اید، مدت دوره و نمره نهایی شما باشد.

CV  ساختار یافته

رزومه باید تجربه تحقیق و تدریس، نشریات، کمک‌های مالی، شرکت در انجمن‌های حرفه‌ای و مجوزها، جوایز و هر جزئیات دیگری را به طور کامل نشان دهد. در حقیقت شما با ضمیمه رزومه خود باید به دانشگاه ثابت کنید که بهترین متقاضی هستید.

نامه تشویق

 ML راهی است برای توضیح اینکه چرا برای برنامه‌ای که درخواست می‌کنید مناسب هستید. انگیزه خود را برای درخواست و تجربه‌ای که شما را به این تصمیم هدایت کرده است، به روشی شخصی توصیف کنید.

توصیه‌نامه

در قالب یک مرجع علمی یا کاری. این سند باید 300-400 کلمه باشد و باید شخصیت، دستاوردها و توانایی‌های شما را از منظری عینی نشان دهد.

آزمون از راه دور

آزمون از راه دور توسط یک دانشکده خاص با استفاده از سیستم اطلاعات داخلی دانشگاه برگزار می‌شود. اکثر دانشکده‌ها نیاز به امتحان ریاضی یا فیزیک مطابق با برنامه مدرسه چک دارند.

چرا باید در موسسه زبان و مطالعات مقدماتی دانشگاه چارلز تحصیل کرد؟

موسسه زبان و مطالعات مقدماتی دانشگاه چارلز

دانشگاه چارلز یکی از قدیمی‌‌ترین دانشگاه‌های جهان است که در سال 1348 تاسیس شد. این دانشگاه ترکیبی از سنت و دانش 7 قرن تاریخ و همچنین فناوری‌های مدرن و رویکردهای نوآورانه است. دانشگاه چارلز در بین 1 تا 2 درصد از بهترین دانشگاه‌های جهان قرار دارد.

ILPS یکی از بخش‌های دانشگاه چارلز است که هدف آن آماده‌سازی دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به منظور افزایش شانس موفقیت در فرآیند پذیرش است.

اطلاعات مختصری از دانشگاه:

  • شروع هزینه‌های تحصیل: 1300
  • دانش آموزان فعلی: 50000
  • برنامه‌های تحصیلی: 300
  • رتبه جهانی: 203
  • رتبه ملی: 1
  • رتبه کیفیت آموزش: 494
  • رتبه کیفیت دانشکده: 241

بعد از دوره مقدماتی ILPS در دانشگاه چارلز چه تحصیلی کنیم؟

دانشگاه چارلز طیف گسترده‌ای از برنامه‌های تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌دهد که به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی یا روسی تدریس می‌شوند. این دانشگاه بیش از 7000 دانشجو از کشورهای دیگر دارد و از ارائه گزینه‌های مختلف برای دانشجویان بین‌المللی خوشحال است.

دانشکده الهیات کاتولیک

این اولین دانشکده در جهان بود که دپارتمان الهیات بنیادی را تأسیس کرد و سومین دانشکده در جهان بود که دپارتمان عبادات را در ساختار خود ادغام کرد.

دانشکده الهیات پروتستان

این دانشکده موضوعات مختلف و آموزش‌های عملی را برای متقاضیانی ارائه می‌دهد که به الهیات علاقه‌مند هستند یا می‌خواهند رویکردی آگاهانه از الهیات را به کار حرفه‌ای خود ارائه دهند.

دانشکده حقوق

دانشکده حقوق این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشکده‌های حقوق معتبر در جمهوری چک است. بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشکده دارای موقعیت‌های برجسته‌ای در مدیریت مرکزی و منطقه‌ای، خدمات عمومی و وکالت هستند.

اولین دانشکده پزشکی

بیش از 800 دانشجو از 50 کشور جهان در دوره‌های ارائه شده به زبان انگلیسی در دانشکده پزشکی اول تحصیل می‌کنند. این دانشکده بیشترین امتیاز را در ارزیابی تحقیق و توسعه دارد.

دانشکده پزشکی دوم

پایگاه بالینی دانشکده پزشکی دوم یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌ها در اروپای مرکزی است. بیمارستان دانشگاه موتول با بیش از 750000 بیمار سالانه درمان می‌شود.

سومین دانشکده پزشکی

این دانشکده برنامه درسی جدید پزشکی را مطابق با تغییر تقاضاهای پزشکی مدرن از پزشکان اجرا کرد. پایه آموزشی CU 3FM شامل بیش از 8 بیمارستان است.

دانشکده پزشکی در پلزن

دانشجویان این دانشکده برای تئوری و عمل پزشکی آموزش می‌بینند. آنها همچنین با مبانی تحقیق آشنا  و به سوی کارهای تحقیقاتی مستقل هدایت می‌شوند.

دانشکده پزشکی در Hradec Kralove

این دانشکده یکی از اولین دانشکده‌های دانشکده چالمرز در شرق بوم است که از نظر تخصص در آموزش علمی و پژوهشی حرف اول را می‌زند. آموزش بالینی این دانشکده در بیمارستان دانشگاه انجام می‌شود.

دانشکده داروسازی در Hradec Kralove

تمرکز این دانشکده بر تحقیق، تولید، کنترل، تامین و توزیع دارو است. همچنین دانشجویان این دانشگاه با اطلاعات مربوط به داروها و عملکردهای دارویی سروکار دارد.

دانشکده هنر

دانشکده هنر در حال حاضر یکی از بزرگترین و مهم‌ترین موسسات تحقیقاتی و آموزشی در هنر و علوم انسانی در اروپای مرکزی با تقریبا 1000 دانشجوی بین‌المللی از سراسر جهان است.

دانشکده علوم

دانشکده علوم در حال حاضر دارای 29 بخش، 3 موزه و یک باغ گیاه‌شناسی بزرگ است. این دانشکده به چهار بخش بیولوژیکی، جغرافیایی، زمین شناسی و شیمیایی تقسیم می‌شود.

دانشکده ریاضی و فیزیک

 CU به طور مداوم به عنوان بهترین مدرسه علوم کامپیوتر در چک رتبه‌بندی می شود. همچنین، برنامه ریاضیات در گروه برتری دانشگاه های برتر اروپا (رتبه بندی عالی (CHE قرار دارد.

دانشکده تعلیم و تربیت

هدف اصلی دانشکده، آموزش معلمان و سایر پرسنل آموزشی برای انواع مدارس و سیستم‌های مدرسه، در سطوح مختلف تحصیلی (لیسانس و فوق لیسانس) و اشکال است.

دانشکده علوم اجتماعی

این دانشکده به مرکز منطقه‌ای آموزش و پژوهش در اقتصاد، جامعه‌شناسی، علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، مطالعات منطقه‌ای، مطالعات رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری تبدیل شده است.

دانشکده تربیت بدنی و ورزش

این دانشکده متخصصان ورزش و تربیت بدنی (برای کودکان، بزرگسالان و سالمندان)، تربیت بدنی نظامی، حفاظت مدنی، مدیریت ورزشی، فیزیوتراپی را آموزش می‌‌دهد.

دانشکده علوم انسانی

این دانشکده نقطه قوت اصلی تمرکز پژوهشی و آکادمیک در علوم انسانی و انسان‌شناسی اجتماعی و فرهنگی است. این دانشکده جزء اولین دانشکده‌های دانشگاه چارلز بود که توافقنامه بولونیا را پذیرفت.

شرایط پذیرش

فرآیند پذیرش برای دوره مقدماتی در دانشگاه چارلز ساده است. به جز فرم درخواست ارائه شده توسط ILPS، باید این مدارک را زیر را نیز تهیه کنید.

  • گذرنامه ID
  • گواهی فارغ التحصیلی از سطح تحصیلات قبلی
  • رونوشت سوابق
  • نامه تشویق

چرا باید در دانشگاه شیمی و فناوری چک تحصیل کرد؟

دانشگاه شیمی و فناوری چک

دانشگاه شیمی و فناوری چک در میان 4 درصد از بهترین دانشگاه‌های جهان قرار دارد. این مؤسسه به دلیل فعالیت‌های خلاقانه‌اش با تمرکز بر علم، تحقیق و نوآوری مشهور است. تجهیزات باکیفیت را برای استفاده دانشجویان، اساتید و کارکنان پژوهشی فراهم می‌کند و مجهز به ابزار دقیق مدرن است. دانشگاه در هشت آزمایشگاه مدرن واقع در پراگ فعالیت می‌کند.

اطلاعات مختصری از دانشگاه:

  • شهریه سالیانه: 2800 یورو
  • آزمایشگاه‌ها: 8
  • اعضای کارکنان: 931
  • دانشگاه‌های همکار: 100
  • رتبه براساس QS: 373
  • رتبه در بین دانشگاه‌های جهان THE: 1201
  • رتبه usnews: 1258
  • رتبه در بین دانشگاه‌های چک: 8

دانشکده شیمی فن آوری

فعالیت‌های تحقیق و توسعه در این دانشکده حول محور تحقیقات پایه و کاربردی در شیمی، فناوری شیمیایی و شیمی مواد است. این دانشکده شریک مهمی برای صنایع شیمیایی و مواد در جمهوری چک و خارج از کشور است.

دانشکده فناوری محیط زیست

برنامه‌های تحصیلی برای دانشجویانی طراحی شده است که مایل به مطالعه ترکیب بین رشته‌ای شیمی فنی، اکولوژی، علوم زیستی و علوم مربوط به محیط زندگی، فن‌آوری‌های شیمیایی، فن‌آوری‌های حفاظت از محیط زیست هستند.

دانشکده صنایع غذایی و زیست پزشکی

این دانشکده یک تحقیق صریح در گروه‌های بیوتکنولوژی، بیوشیمی و میکروبیولوژی، ساکاریدها و غلات، لبنیات، چربی و علوم آرایشی، تجزیه و تحلیل مواد غذایی و تغذیه، نگهداری مواد غذایی و شیمی ترکیبات طبیعی انجام می‌دهد.

دانشکده مهندسی شیمی

فعالیت‌های پژوهشی در دانشکده مهندسی شیمی در هفت بخش انجام می‌شود که برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خاص خود را در زمینه تحقیقات پایه و کاربردی دارند. تحقیقات در تعدادی از آزمایشگاه‌ها و گروه‌های تحقیقاتی متمرکز شده است.

شرایط پذیرش

فرآیند پذیرش برای برنامه‌های زبان انگلیسی در دانشگاه شیمی و فناوری چک کاملاً آنلاین است. به این معنی که می‌توانید بدون ترک کشور خود پذیرش بگیرید. جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه مدارک زیر لازم و الزام خواهد بود.

  • گذرنامه ID
  • گواهی فارغ التحصیلی از سطح تحصیلات قبلی
  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • رونوشت سوابق
  • CV ساختار یافته
  • نامه تشویق
  • توصیه‌نامه
  • انشا / امتحان شفاهی درخواستی دانشگاه

چرا باید در دانشگاه علوم زیستی چک تحصیل کرد؟

دانشگاه علوم زیستی چک

CULS یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین دانشگاه‌های دولتی جمهوری چک با محوطه چشم‌انداز و قلمرو بزرگی است که شامل پردیس‌ها، خوابگاه‌ها، سالن‌های غذاخوری، مراکز ورزشی، زمین‌ها، پارک‌ها، اصطبل‌ها، آبجوسازی و حتی باغ‌وحش است. این دانشگاه ترکیبی از آموزش با کیفیت بالا، محیط بین المللی و هزینه‌های تحصیلی مقرون به صرفه را به دانشجویان ارائه می‌دهد. نرخ اشتغال فارغ التحصیلان از این دانشگاه تقریبا 97 درصد است. دانشگاه علوم زیستی چک 250 قرارداد مشارکت با دانشگاه‌های داخل اتحادیه اروپا و 150 دانشگاه شریک خارج از اتحادیه اروپا دارد. دانشجویان بیش از 100 کشور در سراسر جهان این موسسه را برای تحصیل خود انتخاب کردند.

اطلاعات مختصر درباره دانشگاه:

  • شروع هزینه‌های تحصیل: 180 یورو
  • دانش آموزان فعلی: 20000
  • کارکنان دانشگاه: 1700
  • رشته‌های تحصیلی: 220
  • رتبه در بین دانشگاه های چک: 5
  • رتبه جهانی در THE: 1001-1200
  • رتبه در سایت usnews: 1007
  • رتبه جهانی در QS: 801-1000

دانشکده اقتصاد و مدیریت

بزرگترین دانشکده اقتصاد جمهوری چک با بیش از 10000 متقاضی سالانه است. دانشکده متخصصان مدیریت بازرگانی، اقتصاد و مدیریت، انفورماتیک، دیپلماسی را آماده می‌کند.

دانشکده آگروبیولوژی، غذا و منابع طبیعی

فارغ‌التحصیلان این دانشکده کارکنان بسیار مورد تقاضا در زراعت، باغبانی، دامپروری، کیفیت محصولات کشاورزی، تجارت کشاورزی، مدیریت منابع طبیعی، مدیریت پسماند، معماری منظر هستند.

دانشکده جنگلداری و علوم چوب

این دانشکده دانش نظری و تجربه عملی در زمینه جنگلداری و فرآوری چوب را به دانشجویان ارائه می‌دهد.   FFWSبه دانش‌آموزان آموزش سه سطحی ارائه می‌دهد. همچنین به عنوان یک محل کار علمی و تحقیقاتی بین‌المللی عمل می‌کند.

دانشکده مهندسی

این دانشکده دانش نظری و عملی در مورد کار با فناوری، ماشین آلات و تجهیزات ساخت را برای استفاده در کشاورزی، باغبانی بازار، جنگلداری و سایر صنایع مرتبط به دانشجویان ارائه می‌دهد.

دانشکده علوم محیطی

این دانشکده به شش بخش تقسیم شده است که کل حوزه آموزشی و علمی را پوشش می‌دهد. طبق اعلامیه بولونیا،  FES به طور کامل یک سیستم سه لایه مطالعاتی را اجرا می‌کند و یک بخش زیست محیطی و چشم انداز را ترکیب می‌کند.

دانشکده علوم کشاورزی گرمسیری

این دانشکده در کشاورزی پایدار، حفاظت و مدیریت پایدار منابع طبیعی، توسعه روستایی، پردازش مواد غذایی و امنیت غذایی و جامعه‌شناسی روستایی در کشورهای در حال توسعه تخصص دارد.

شرایط پذیرش دانشگاه علوم زیستی چک

فرآیند پذیرش برای برنامه‌های زبان انگلیسی در دانشگاه علوم زندگی به صورت آنلاین انجام می‌شود. به این معنی که می‌توانید بدون خارج شدن از کشور محل زندگی خود، پذیرش بگیرید. شرایط پذیرش در هر مقطع تحصیلی در این دانشگاه کمی متفاوت است. بنابراین اگر شما هم به دنبال اطلاعات بیشتر و جامع‌تری هستید، حتما باید به وبسایت دانشگاه علوم زیستی چک مراجعه نمایید. قبل از درخواست ابتدا باید برخی مدارک زیر را آماده کنید.

  • گذرنامه ID
  • گواهی فارغ التحصیلی از سطح تحصیلات قبلی
  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • رونوشت سوابق
  • CV ساختار یافته
  • نامه تشویق
  • توصیه‌نامه
  • مصاحبه آنلاین

چرا باید در دانشگاه فنی استراوا تحصیل کرد؟

دانشگاه فنی استراوا

برنامه‌های مطالعاتی TUO بر اساس یک سنت 170 ساله ساخته شده است. در حال حاضر بیش از یازده هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مهندسی، فناوری اطلاعات، فناوری، اقتصاد و مدیریت بازرگانی تحصیل می‌کنند. TUO از بیانیه استاندارد اروپایی بولونیا و سیستم انتقال اعتبار اروپا پیروی می‌کند. این امکان را برای سهولت تحرک دانش آموزان از طریق شناسایی اعتبار فراهم می‌کند.

اطلاعات مختصری از دانشگاه:

  • شهریه سالیانه: 4000 یورو
  • دانش‌آموزان فعلی: 11.350
  • برنامه‌های زبان خارجی: 100%
  • رتبه جهانی بر اساس موسسه US News: 1416
  • رتبه جهانی در QS: 1001 -1200
  • رتبه جهانی در سایت THE: 1201
  • رنک جهانی در :GTU  882
  • رتبه در اروپا بر اساس سایت US News: 528
  • رتبه در اروپا بر اساس سایت QS: 145
  • رتبه در اروپا بر اساس سایت THE: 361

دانشکده معدن و زمین‌شناسی

این دانشکده مرکز عالی CSF (بنیاد علوم چک) را در تحقیقات پایه دریافت کرده است. مرکز تجربی توسعه یافته بر تحقیقات تجربی متمرکز است.

دانشکده اقتصاد

این دانشکده پروژه‌های مهمی را انجام داده است که شامل ساخت ابزارهای نسل جدید TriJoint توسعه مکاترونیک در هواپیمای Skyleader 100 می‌شود.

دانشکده مهندسی ایمنی

دانشکده با بودجه سالانه بیش از 800 میلیون کرون برای تحقیق و توسعه. عضو مفتخر انجمن شرکای تحقیقات خودرو اروپا. (EARPA)

دانشکده علم و صنعت مواد

یکی از نوع خود، دانشجویان علوم هسته‌ای و مهندسی فیزیک از راکتور آموزشی هسته‌ای خود دانشکده و همچنین یک توکامک همجوشی استفاده می‌کنند. هر دو مرکز در پراگ واقع شده‌اند.

دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر

تنها دانشکده معماری در جمهوری چک که کلیه رشته‌های تحصیلی در زمینه طراحی ساختمان‌ها، شهرک‌ها، مناطق و مناظر و همچنین طراحی صنعتی را ارائه می‌دهد.

دانشکده مهندسی عمران

فارغ التحصیلان این دانشکده در حال حاضر جزو پرتقاضاترین و پردرآمدترین افراد در بازار کار در زمینه‌های مرتبط با حمل و نقل، مخابرات و مخابرات هستند.

چرا باید در آکادمی هنرهای نمایشی در پراگ تحصیل کرد؟

آکادمی هنرهای نمایشی در پراگ

AMU موسسه هنر آموزشی پیشرو در اروپای مرکزی است و رشته‌هایی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد که در هیچ جای دیگری تدریس نمی‌شوند. دانش‌آموزان به دنبال بهبود توانایی‌های خاص خود تحت آموزش متخصصان فعال صحنه فرهنگی و فکری چک، فیلم‌سازان برتر، دراماتورژهای تئاتر و اجراکنندگان صحنه، هنرپیشه‌های موسیقی و استادان رقصنده با تأکید بر رویکرد منحصر به فرد فردی هستند.

اطلاعات مختصری از دانشگاه:

  • متوسط شهریه: 14600 یورو
  • دانش‌آموزان ثبت نام شده: 1.540
  • دانشگاهیان واجد شرایط: 360

دانشکده تئاتر

DAMU بر آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حرفه خود در بازیگری، کارگردانی، نمایش عروسکی، دراماتورژی، طراحی صحنه یا تولید تمرکز دارد.

مدرسه سینما و تلویزیون

FAMU تعدادی از تحسین‌شده‌ترین کارگردانان را تولید کرده است و تمام جنبه‌های فرآیند تولید فیلم و تلویزیون را پوشش می‌دهد.

دانشکده موسیقی و رقص

HAMU مرزهای تجربه موسیقی و رقص را با موضوعاتی از سازهای کلاسیک گرفته تا کارگردانی اپرا بررسی می‌کند.

شرایط پذیرش

فرآیند پذیرش برای برنامه‌های به زبان چک یا انگلیسی در آکادمی هنرهای نمایشی نیاز به حضور شخصی دارد. به این معنی که بدون سفر به پراگ متاسفانه نمی‌توانید پذیرش بگیرید. قبل از سفر به پراگ و درخواست سفر شما باید حتما مدارک زیر را نیز آماده کرده باشید:

  • گذرنامه ID
  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • رونوشت سوابق
  • نمونه کارها
  • اجرا / ارائه
  • CV ساختاریافته
  • تکلیف گروهی (به عنوان آخرین مرحله از مراحل ورود، به داوطلبان منتخب زمان مشخصی برای آماده‌سازی ترکیب، اجرا یا بازیگر داده می‌شود که به درک توانایی شما در کار گروهی کمک می‌کند.)
  • امتحان کتبی
  • نامه تشویق

چرا باید در دانشگاه بوهمیا جنوبی تحصیل کرد؟

دانشگاه بوهمیا جنوبی

دانشگاه بوهمیا جنوبی یک موسسه علمی و تحقیقاتی با کیفیت بالا است که متخصص در آموزش و تحقیق در علوم طبیعی، انسانی و اجتماعی است.  این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه QS EECA، USB جایگاه 123 را به دست آورد. دانشگاه امکانات مدرنی مانند پارک علم و فناوری و مرکز منحصر به فرد CENAKVA در سطح جهانی را با تمرکز بر شیلات و حفاظت از آب‌ها در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. دانشگاه بوهمای جنوبی با بیش از 400 دانشگاه در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد. این دانشگاه از مطالعات خارجی و سفرهای تحقیقاتی دانشجویان و کارکنان دانشگاهی حمایت می‌کند و فرصت‌های تبادل زیادی را ارائه می‌دهد.

  • برنامه‌های آموزشی: 220
  • دانش آموزان فعلی: 1300
  • هیات علمی: 856
  • دانشگاه‌های همکار: 400
  • رتبه در بین دانشگاه های چک: 12
  • رتبه جهانی در سایت THE: 1001 -1200
  • رتبه در سایت :usnews 1607
  • رتبه جهانی در :cwur 1902

دانشکده اقتصاد

این دانشکده متشکل از 8 بخش است و در زمینه اقتصاد، مدیریت شرکت و عوامل اجتماعی-اقتصادی توسعه منطقه‌ای تخصص دارد.  FE ارتباطات نزدیک با دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان دارد.

دانشکده هنر

دانشکده هنر به عنوان یک موسسه تحقیقاتی مهم در حوزه علوم انسانی شناخته می‌شود. آموزش ارائه شده در FA USB منعکس‌کننده آخرین دانش رشته‌های فردی است. دانشکده یک رویکرد شخصی برای هر دانشجو ارائه می‌دهد.

دانشکده تعلیم و تربیت

دانشکده در 15 بخش مسئول مطالعات و فعالیت‌های علمی و هنری و همچنین 13 واحد اداری و عملیاتی تشکیل شده است و در چهار ساختمان در بخش‌های تاریخی و نوساز České Budějovice واقع شده است.

دانشکده علوم

در یک همکاری دوجانبه برون مرزی بین دانشگاه یوهانس کپلر در لینز (اتریش) و دانشکده علوم دانشگاه بوهمای جنوبی در České Budějovice انجام شد.

دانشکده الهیات

دانشکده الهیات کاملاً مجهز به امکانات مدرن است. این دانشکده دارای کتابخانه مخصوص به خود “کتابخانه یوزف پتر اوندوک”، مرکز مطالعات اسکولاستیک پس از قرون وسطی و مرکز فلسفه برای کودکان نیز هست.

دانشکده کشاورزی

بیش از 2000 دانشجو با موفقیت از دانشکده کشاورزی فارغ‌التحصیل شده‌اند. FA در فن‌آوری‌های زراعی و زیست محیطی، تجارت کشاورزی، مدیریت عملیاتی، مالی و تجاری، تجارت تجهیزات کشاورزی تخصص دارد.

دانشکده بهداشت و علوم اجتماعی

FHSS USB طیف گسترده‌ای از رشته‌ها را آموزش می‌دهد که بر حوزه سلامت و مراقبت اجتماعی متمرکز هستند. دانشکده فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی و همکاری‌های بین‌المللی را با موسسات و مراکز حرفه‌ای مهم توسعه داده است.

دانشکده شیلات و حفاظت از آبها

FFPW تنها دانشکده از این نوع در جمهوری چک و یکی از اولین دانشکده‌ها در اروپای مرکزی است. این دانشکده به نتایج قابل توجهی در تحقیقات مرتبط با شیلات آب شیرین و حفاظت از آب‌ها دست یافته است.

شرایط پذیرش دانشگاه بوهمیا جنوبی

  • گذرنامه ID
  • گواهی فارغ‌التحصیلی از سطح تحصیلات قبلی
  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • رونوشت سوابق
  • CV ساختاریافته
  • نامه تشویق
  • توصیه نامه
  • مصاحبه آنلاین

چرا باید در دانشگاه بوهمیا جنوبی تحصیل کرد؟

دانشگاه ماساریک

دانشگاه ماساریک ذهن باز و متعهد به تأثیرگذاری بر زندگی افراد اطراف خود است. از سال 1919 دنیای هوشمندتری ایجاد کرده است. MUNI تمام تلاش خود را می‌کند تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان تحصیلات خود را با موفقیت به پایان برسانند. آنها مسئولیت‌های خود را در قبال دانشجویان، اساتید و عموم مردم جدی می‌گیرند. به لطف پروژه MUNI 4.0، سیستم خدمات پشتیبانی دانشجویان را به طور قابل توجهی گسترش داده است تا نرخ تکمیل را بهبود بخشد.

اطلاعات مختصری از دانشگاه:

  • دانشجویان: 30.500
  • برنامه‌های تحصیلی: 400
  • دانشجویان شاغل فارغ‌التحصیل: 85%

رتبه در بین دانشگاه های چک: 2

  • رتبه جهانی در سایت THE: 801 -1000
  • رتبه در سایت usnews: 568
  • رتبه جهانی در cwur: 587
  • رتبه جهانی در :QS 551-560

دانشکده پزشکی

این دانشکده دارای 16 بخش نظری، 50 گروه بالینی و 8 بخش غیر پزشکی است. این دانشکده مرکز شبیه‌سازی (SIMU) را ارائه می‌دهد، محل کار آموزشی منحصر به فرد بسیار مدرن، جایی که آموزش‌های عملی در آن برگزار می‌شود.

دانشکده هنر

بیش از 35000 دانشجو با موفقیت از این دانشکده فارغ التحصیل شده‌اند. دانشکده هنر امکانات آموزشی و پژوهشی هنر مدرن مانند CARLA – مرکز پشتیبانی در علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشکده هنر را ارائه می‌دهد.

دانشکده تعلیم و تربیت

دانشکده در زبان انگلیسی، زبان شناسی، ادبیات بریتانیایی و آمریکایی، مطالعات فرهنگی، و تعلیمی تخصص دارد. FE همچنین از تحقیقات معنی‌دار و کاربردی، به ویژه در زمینه توسعه مواد و روش‌ها پشتیبانی می‌کند.

دانشکده داروسازی

دانشکده در رشته‌های دارویی، پزشکی و علوم طبیعی تخصص دارد. تجربه نظری و عملی را فراهم می‌کند تا مبنایی با کیفیت برای تحصیلات بیشتر (برنامه تحصیلی دکترا، تخصص و یادگیری مادام العمر) یا شروع حرفه باشد.

دانشکده مطالعات اجتماعی

دانشکده مطالعات اجتماعی یکی از مدرن‌ترین و پویاترین دانشکده‌ها در جمهوری چک است. این دانشکده بر آموزش در زمینه‌های جامعه‌شناسی، علوم سیاسی، روانشناسی، سیاست اجتماعی و مددکاری اجتماعی، مطالعات رسانه‌ای و روزنامه نگاری و غیره متمرکز است.

دانشکده انفورماتیک

این دانشکده اولین دانشکده انفورماتیک در جمهوری چک است. دانشکده تقریباً بیست آزمایشگاه دارد که در آن محققان و دانشجویان تحقیقاتی را انجام می‌دهند که اغلب با همکاری شرکت‌هایی در پارک علم و فناوری به طور مستقیم در منطقه FI قرار دارند.

دانشکده اقتصاد و مدیریت

دانشجویان بیش از 45 کشور جهان بر اساس این دانشکده تحصیل می‌کنند. این دانشکده اعتبارنامه‌های حرفه‌ای را شامل می‌شود.

دانشکده حقوق

یکی از پایه‌گذارترین و قدیمی‌ترین دانشکده‌های دانشگاه ماساریک. هدف FL کسب جایزه منابع انسانی (لوگوی تعالی منابع انسانی در پژوهش) است. FL عضو چندین موسسه و سازمان بین‌المللی آموزش حقوقی است.

دانشکده علوم

این دانشکده حدود 50 درصد از تولیدات علمی دانشگاه ماساریک را ایجاد می‌کند. FS دفتر انتقال فناوری دانشگاه ماساریک (TTO) را تأسیس کرده است. هیئت علمی 26 اختراع ملی و 16 اختراع بین المللی و 29 مدل کاربردی را دریافت کرد.

شرایط پذیرش دانشگاه ماساریک

فرآیند پذیرش رشته‌های زبان انگلیسی در دانشگاه ماساریک به جزء رشته‌های پزشکی به صورت آنلاین انجام می‌شود. به این معنی که می‌توانید از کشور خود پذیرش بگیرید. البته شرایط پذیرش در هر مقطع تحصیلی کاملا متفاوت است. بنابراین اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید باید حتما به وبسایت دانشگاه مراجعه کنید. جهت اخذ پذیرش از این دانشگاه شما باید مدارکی را به تحت عناوین زیر به دانشگاه تحویل دهید:

  • گذرنامه ID
  • گواهی فارغ التحصیلی از سطح تحصیلات قبلی
  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • رونوشت سوابق
  • ضمیمه رونوشت صادر شده توسط موسسه محلی.
  • CV ساختار یافته
  • نامه تشویق
  • توصیه نامه
  • امتحان شفاهی
آژانس‌هایی که نمایندگان کالج ISN هستند

تیم پشتیبان ISN در سرتاسر جهان شرکای مختلفی دارند. به همین منظور شما می‌توانید برای انجام امور تحصیل و انتخاب رشته‌ خود در یکی از دانشگاه بالا، به این نمایندگان اعتماد کنید. برای این منظور کافیست نماینده کشور خود را پیدا کنید و یک جلسه شخصی با ترتیب دهید. بنابراین در این جلسه می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد تحصیل در جمهوری چک را از او بپرسید تا پاسخ دهد. نمایندگان ذکر شده تجربه زیادی از همکاری با ISN دارند و از تمام جزئیات در مورد روند درخواست، اطلاعات ویزا و مراحل ورود مطلع هستند.

اهداف کلی ISN در راستای آموزش دانشجویان

آموزش، الهام بخشیدن و حمایت از آموزش در خارج از کشور یکی از اهداف این کالج است. در حقیقت شما می‌توانید یکی از سفیرهای این مرکز باشید تا این هدف و چشم‌انداز را وسعت ببخشید. بیش از 60000 دانشجوی بین المللی در سراسر جهان، پایتخت جمهوری چک، پراگ را به عنوان مقصد مورد نظر خود برای تحصیل انتخاب کردند. این شهر با پشت بام‌های قرمز، ایمنی و راحتی را با زیبایی خیره‌کننده و فضای پر جنب و جوش ترکیب می‌کند. علاوه بر این، پراگ در قلب اروپا واقع شده است که به شما این امکان می‌دهد به راحتی سفر کنید و در عرض نیم سال از بیش از 15 کشور مختلف دیدن کنید. ISN برای رسیدن به قلب اروپا همیشه برای شما یک حامی خواهد بود.

برای مشاوره دریافت ویزا، پذیرش و تحصیل در دانشگاه جمهوری چک با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button